Wajah di sebalik topi keledar

Dari pengamatan saya, gambar di atas telah sedikit sebanyak membuat minda kita menilai kedangkalan pemikiran umno dan pimpinan tertinggi umno dalam membuat tuduhan yang tidak berasas kepada parti pembangkang khususnya melalui media-media yang dikuasai umno.

Pak Lah dalam ulasannya mengenai perkara ini beberapa hari yang lalu telah membuatkan kita dapat menilai tahap pemikiran beliau yang rendah bilamana tuduhan yang beliau lemparkan dilakukan tanpa usul periksa. Apa bukti individu yang membakar bendera itu adalah penyokong pembangkang? Inilah pemikiran umno pewaris mahadey yang suatu ketika dahulu menuduh Anwar sebagai peliwat.

Menurut saksi yang berada di tempat kejadian, terdapat individu yang tidak dikenali meluru ke tengah jalan dengan membawa bendera jalur gemilang lalu membakarnya. Walaubagaimanapun identiti si pelaku belum dikenalpasti.

Kepada Paklah, jangan hanya bersangka-sangka sahaja. Tunjukkan bukti kalau anda anak jantan.

update: Jika anda lihat di sekeliling pembakar bendera tu, anda boleh percaya tak dia tu pembangkang? Adakah dia ni pembangkang berhaluan kiri? Sanggup bakar bendera seorang diri. Ataukah SB yang berlakon untuk mengapi-apikan kebencian masyarakat kepada barisan alternatif?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Diari


Google

Promosi

Harakahdaily - Edisi Bahasa Melayu

TKO Versi 12 [TranungKite Online]

Ahli Parlimen PAS

Tadah Kitab

Tips Teknologi

Catatan Popular