Ceramah YB Khalid Samad




Mesyuarat Agung Dewan Muslimat Pas Kawasan Pasir Gudang

Rasmi Pemuda Cawangan Tmn. Air Biru


Ceramah YB Wahid Endut





Sekitar PRK Bukit Gantang

Bunting & poster2 di pekan kecik Trong…

Sokonglah PAS! Baik punyer! 2 uncles dari Ipoh, 1 dari Grik & 1 lagi dari Melaka

Adik, muka uncle masuk Harakah! Ni dia…

Dik, kat mana nak gi markaz PAS kawasan pakcik ni..Pakcik baru sampai ni..

Dua wanita gigih di sebalik episode Bkt Gantang..

Rehat minum ais kacang dulu b4 sambung merayu undi di kawasan biru Trong.. pastu kena maki dgn penduduk yg hati biru pn ada jugak..

Sampai kan meja makan gerai pun penyokong tanda sticker ni..


Suasana pukul 8 pagi di Sekolah Simpang, Kuala Sepetang.. Tempat yg paling tinggi pengundi.... sudah dipenuhi geng2 PAS Trg (3 bas, tido kat masjid situ)


Banner dekat dgn markas Pemuda BN, Simpang

Ada sorang makcik BN kat tgh2 penyokong2 PAS… Klakar, maybe dia rasa selamat bila berada dgn petugas2 PAS agaknya.. hihi.. Langkah bijak & cepat diambil oleh geng2 makcik2 PAS Trg, depa tiup belon byk2 & lindung makcik tu daripada org ramai...

Anak2 muda yg berambut reggae pun tolong rayu undi gak…

Dik, pakcik posing ni…

Pak polisi yg baik hati..


Pak polisi tadi yg benarkan makcik PAS Trg letak poster DS Nizar ni kat kon Polis… hihi..


Geng2 Keadilan Shah Alam cerita pasal kejadian sembur FRU kat Air Kuning pada MakZah…Makzah wakil pemantau PAS kat sekolah Simpang


Cik.. cik.. Undi bulang.. cik…

Patutla org tak pangkah PAS sbb org kat sini tak panggil “bulang” pakcik… org panggil BULAN…. =D


Geng ronda2…


Auntie Chinese ni dari pukul 7 dah ada kat sini sambil rayu undi.. bila disiasat rupa2nya dia penyokong PAS yg ikut rombongan PAS Ganu... masyaAllah...

Keadaan selepas pukul 5.. ada geng2 petugas yg tunggu kat pintu pagar sekolah sampai selamat peti undi dibawa ke tempat pengumuman….


Traffic jam tak ingattttt….

Nilah penempatan pak polisi yg Mat Sabu kata macam Padang Arafah tu.. byk sgt khemah2 putih…


FRU


Pergilah kamu beramai-ramai (untuk berperang pada jalan Allah), sama ada dengan keadaan ringan (dan mudah bergerak) ataupun dengan keadaan berat (disebabkan berbagai-bagai tanggungjawab); dan berjihadlah dengan harta benda dan jiwa kamu pada jalan Allah (untuk membela Islam). Yang demikian amatlah baik bagi kamu, jika kamu mengetahui. (At-Taubah 9: 41)



Terdapat ralat dalam alat ini

Diari

Google

Promosi

Harakahdaily - Edisi Bahasa Melayu

TKO Versi 12 [TranungKite Online]

Ahli Parlimen PAS

Tadah Kitab

Tips Teknologi

Catatan Popular