DEBARAN 16 SEPTEMBER 2008

Saya dihujani oleh pelbagai pihak mengenai debaran 16 Sep 08, diantaranya ada yang menghantar sms, email dan tidak kurang juga berjumpa dengan saya yang berbilangan kaum, 'betulkah peralihan kuasa itu akan berlaku'. Ini menunjukkan sekarang rakyat tidak kira apa kaum mahukan perubahan di dalam negara kita. Bagi pendapat saya kita tunggu dan lihat apakah pertukaran kerajaan akan betul-betul berlaku. Saya juga telah bersedia andainya berlaku peralihan kuasa, kerana saya percaya pemimpin di dalam Pakatan Rakyat mampu membawa negara ini yang lebih baik daripada kerajaan yang memerintah sekarang. Sehubungan dengan itu saya mengharapkan peralihan kerajaan akan benar-benar berlaku tanpa sebarang insiden yang membabitkan keruntuhan negara semasa peralihan kuasa itu berlaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Diari


Google

Promosi

Harakahdaily - Edisi Bahasa Melayu

TKO Versi 12 [TranungKite Online]

Ahli Parlimen PAS

Tadah Kitab

Tips Teknologi

Catatan Popular