Singkir Pak Lah

Mesyuarat cawangan umno di pasir gudang ada yang bawa usul supaya pak lah di singkir segera untuk selamatkan umno kata sumber tersebut yang boleh di percayai tetapi usul tersebut di tolak demi nak jaga maruah pak lah macam ni tak ada demokarasi la kata sumber tersebut ...,mana ada orang umno yang berani nak tentang ketua mereka semua kaki bodek sahaja tengok dalam pas mereka berani bagi pandangan dan kritikan ini baru demokarasi kata beliau pada saya .saya bagi borang pas kat dia ..ambil sambil senyum.. borang adil pun saya ada .esok jadual saya penuh pagi di kampung plentong tengah isu tanah dan petang di Kampung pasir putih saya akan cerita apa yang terjadi dikampung tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Diari

Google

Promosi

Harakahdaily - Edisi Bahasa Melayu

TKO Versi 12 [TranungKite Online]

Ahli Parlimen PAS

Tadah Kitab

Tips Teknologi

Catatan Popular