Remaja Oh Remaja

Negara malaysia merupakan sebuah negara yang "advance" berbanding dengan negara-negara Nusantara yang lain dari segi pengamalan ideologi dan gaya hidup barat. Berikut disenaraikan beberapa ideologi dan attitude yang telah dan sedang berkembang di Malaysia dibawah pimpinan kerajaan BN/UMNO dibawah pimpinan Amirul Mukminin Daulah Hadhari: As Sheikh Al-Imam Dato Seri Abdullah Ibnu Ahmad Badawi Al-Hadhari.

Rockers


Chaos Punk


Peace Punk (Anarcho Punk)


Skinheads


Gothic




Rastaman


Black Metal


Rempit



Lesbian


Bohsia dan Bohjan


Nyah (Pondan / Bapok)


Ini hanyalah sebahagian daripada apa yang berlaku di Malaysia. Persoalannya, apakah tindakan kerajaan Malaysia dalam menangani masalah dan gejala sosial ini? adakah dengan menganjurkan lebih banyak konsert? jomheboh? realiti tv (AF, Malaysian Idol, etc), Mengadakan pertandingan karaoke?, perhimpunan Abu lahab rempit? main sukan 50 jam tanpa henti? atau terjun kat kutub utara?

Catatan: Gambar diatas adalah sekadar bukti kebejatan gejala sosial yang berlaku di Malaysia. Bukan niat untuk memalukan atau menghina tuan empunya diri atau sengaja menyebarkan dan mempertontonkan bahan lucah kepada pihak umum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Diari


Google

Promosi

Harakahdaily - Edisi Bahasa Melayu

TKO Versi 12 [TranungKite Online]

Ahli Parlimen PAS

Tadah Kitab

Tips Teknologi

Catatan Popular