Perutusan Calon Pas N43 Dun Permas



Para Pengundi sekalian,

Saya SYED OTHMAN ABDULLAH calon bagi N43 : DUN PERMAS mengucapkan selamat keluar mengundi pada 8 Mac 2008 (Sabtu).

Untuk makluman tuan-tuan dan puan-puan sekalian,
Sekiranya ditakdirkan saya diberi amanah dan tanggungjawab sebagai Wakil Rakyat di DUN PERMAS ini, terdapat beberapa perkara yang akan saya laksanakan dengan secepat mungkin, iaitu :

1. Mewujudkan Tabung Dana Kebajikan untuk masyarakat di DUN PERMAS dengan sumber utama kewangannya datang daripada sumbangan saya dengan mengembalikan 30 % elaun bulanan saya ke dalam Tabung Dana ini.
2. Mewujudkan Pusat Maklumbalas Masyarakat DUN PERMAS dan Jadual Bertemuan Bersama Rakyat bagi membolehkan sebarang permasalahan masyarakat di DUN PERMAS ini dibawa oleh saya untuk dimaklum serta dibahaskan di Dewan Undangan Negeri Johor.
3. Selaras dengan kemajuan teknologi di alaf ini, suatu Laman Web khusus untuk Wakil Rakyat DUN PERMAS akan saya wujudkan bagi membolehkan masyarakat setempat mendapat informasi yang terkini dan memberi teguran yang membina kepada saya bagi mempertingkatkan pengurusan dan pentadbiran organisasi.

Tuan-tuan dan puan-puan sekalian,
Gunakanlah masa ini bagi memilih pemimpin yang benar-benar amanah, adil dan bersih serta dapat menyuarakan masalah rakyat setempat, khususnya di DUN PERMAS. Buatlah suatu perubahan demi masa depan anak-anak kita dengan menggunakan ”KUASA RAKYAT” pada pilihanraya ke 12 ini.

Sekian, terima kasih dan Selamat Mengundi.


KEPIMPINAN BERAMANAH, ADIL DAN BERSIH KEARAH NEGARA BERKEBAJIKAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Diari


Google

Promosi

Harakahdaily - Edisi Bahasa Melayu

TKO Versi 12 [TranungKite Online]

Ahli Parlimen PAS

Tadah Kitab

Tips Teknologi

Catatan Popular