Ceramah Ust. Idris Ahmad di Tmn. Air Biru

Malam tadi Ust. Idris Ahmad, Timbalan Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat telah turun ke Perjiranan 9, Tmn. Air Biru untuk menyampaikan ceramah beliau. Ucapannya telah membuka minda para pendengar yang hadir. Fakta yang tepat dan telus telah memberi keyakinan kepada masyarakat di sini bahawa Umno bukan lagi membela nasib Melayu apatah lagi Islam.

"Kalau kita lihat dahulu semasa pemerintahan British hanya 147 orang Islam yang murtad, tapi pada zaman Islam Had Hari lebih 250,000. Apakah Umno benar-benar memperjuangkan Islam?" sindir beliau.


Dengarkan rakaman audio sepanjang program ceramah ini:








"...masjid yang dikuasai Ajk dari kalangan Umno kebanyakannya mati sebab tak ada kuliah. Dia takut kuliah agama nanti orang akan faham Islam. Bila faham Islam automatik dia sokong Pas..."

"...seorang ketua trafik pernah memberi kenyataan bahawa mat rempit yang ditangkap kosong agamanya. "

"...ada pemimpin umno cadang kelab malam dibuka sehingga 5 pagi. Yang dijual di kelab malam pil-pil khayal, kenapa tidak diharamkan sahaja tempat-tempat maksiat macam ni?"

"...Umno gagal pertahan hak melayu dalam isu WPI. Memang di dada akhbar hartanah di Johor Bahru meningkat tapi apa nasib melayu?"

"...sehingga sekarang pemimpin umno tak mampu nak buat macam Kelantan buat. Skim kifalah yang mana waris dapat RM2500 untuk urusan jenazah dan pengebumian."

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ketua trafik ZAINAH ANUAR...?

Catat Ulasan

Diari


Google

Promosi

Harakahdaily - Edisi Bahasa Melayu

TKO Versi 12 [TranungKite Online]

Ahli Parlimen PAS

Tadah Kitab

Tips Teknologi

Catatan Popular